nokia 6150 - IRDA

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Září 4 21:11:35 CEST 2002

On Wed, 4 Sep 2002 14:10:42 +0000 (UTC), d na d-c.sk wrote:

:> Co sa ale tyka problemov s 6150, port na mainboarde s tym asi
:> prilis nepomoze.

: A su nejake problemy ? v konferenciach pisali ze to funguje uplne bez
: problemov .. Tusim aj Vy ste to kedysi pisal v tejto konferencii.

O 6150 som sotva pisal nieco urciteho, kedze som ju nikdy nemal.
Ak sa nahodou moje meno vyskytuje okolo gnokii, bolo to z cias,
ked som mal 3110 a poslal som par patchov. Datove prenosy
mi tam ako-tak chodili, ale nemala infra a tak som potom kupil
Siemensa.

Port ako taky naozaj chodi bez problemov - ten pouzivam
vcelku bezne.

: Siemens mi nejako nevonia , radsej by som ostal pri Nokii .. zvazim
: financnu situaciu a skusim sa zariadit podla toho.

Problemom je, ze pokial financie rozhoduju, rozumne vybavenu Nokiu
umoznujucu datove prenosy za lacny peniaz tazko zohnat - snad
7110, ta uz tusim IrDA a modem ma (ale to je dost specificky
telefon a to s tou IrDA si radsej overte). 6210-tok sa ludia
este nezbavuju.

Zdravi
--
                                      Stano