Gnokii, Gericom a 7110

Kocek Kvetoslav kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Středa Září 4 17:36:26 CEST 2002

Ahoj

Zahledl jsem tu nejaky thread o irda a gnokii
a rekl jsem si, ze to taky vyzkousim. Precetl
jsem spoustu irda howto, manualu ke gnokii a
diskuzni list gnokii. Mam hlavu jak patraci balon,
ale proste nefunguje :-(

Podle gnokii-irda howto jsem vyhazel vsechny moduly,
ktere by mohly mit neco spolecneho s infra.
(zacinaly na ir... :-) V konfiguraku gnokii mam
port /dev/ttyS1 a typ spojeni infrared. V BIOSu
je nastavenej IR port na adresu 2f8, irq 3, SIR.
Proste to nefunguje. Dam mu gnokii --monitor,
napise trying to open /dev/ttyS1 a tam konci.
Zkousel jsem i strace (necekal jsem, ze bych se
v tom vyznal :-) a tam se jako posledni opakuje

gettimeofday.....
gettimeofday.....
nanosleep......

nebo tak nejak... (musel jsem prebootit do winu
abych moh poslat mail z utlouku :-)

Protoze jsem nikde nenasel solidni informace,
jak to rozbehat, (spis protirecici si informace
v mailing listu gnokii - pry musi byt nejake
moduly zavedeny - tak nevim) ptam se tady.

Je neco co je potreba jeste udelat? (uz jsem
zkousel vselijake irattachy a irpingy)

Diky

PS: Red Hat Valhalla s orig. jadrem, notebook gericom.
--
 Kosáč

-In a world without walls...
..who needs gates and windows??