Gnokii, Gericom a 7110

d na d-c.sk d na d-c.sk
Středa Září 4 22:17:08 CEST 2002

Zdravim,

Jo ten thread som rozvinul ja... ja len takuto malinku poznamku si
dovolim :
oslovil som Pawla Kota, coby koordinatora celeho projektu, trvalo mu
tyzden kym odpovedal na moj mail, ale to sa da zozrat. Tuzobne som
ocakaval mail s nejakou odpovedou a doslo mi : RTFM s presnym urcenim
howto ktore mam precitat .. samozrejme v tom howto som odpoved nenasiel
ani omylom. Support zo strany gnokii viazne sa mi zda a archiv ich
mailing listu najdete max. tak od polovice tohto roku ..
takze asi tak .. :-(

to su len moje skusenosti ktore som nadobudol za asi 3 tyzdne hladania.

--
... best regards

	Daniel Ciprus
		"... Take your brain in the NET ..."