Gnokii, Gericom a 7110

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Září 5 10:05:02 CEST 2002

"Pavel Janík" <Pavel na Janik.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:m3fzwp1mxo.fsf na Janik.cz...

> To je blbě, protože s IrDA (ircomm a spol) to ani fungovat nemůže (s tímto
> telefonem)...

Pozor, tu sa debata tisko zvrtla od 6150 na 7110. Zil som v tom,
ze 7110 uz IrDA ma a clanky na nete ako
http://www.nickl.ch/mobil.html (v nemcine, ale vcelku pochopitelne)
by tomu nasvedcovali.

d na d-c.sk> schrieb im Newsbeitrag news:20020904201708.GA1181 na d-c.sk...>

> oslovil som Pawla Kota, coby koordinatora celeho projektu, trvalo mu
> tyzden kym odpovedal na moj mail, ale to sa da zozrat.

A co ma byt? On je za ten support plateny? Ludia odpovedaju,
ked maju cas - ja zlozitejsie veci riesim tiez az cez vikend a.p.

Inak co si pamatam, Pawel je dost svojrazny clovek a trochu sa
cudujem, ze pri maintainerstve vydrzal :-)

> Support zo strany gnokii viazne sa mi zda a archiv ich
> mailing listu najdete max. tak od polovice tohto roku ..
> takze asi tak .. :-(

Nuz, je to open source. Vies lepsie? Tak pomoz...

Zdravi
--
                                                 Stano