Gnokii, Gericom a 7110

d na d-c.sk d na d-c.sk
Čtvrtek Září 5 18:01:43 CEST 2002

On Thu, Sep 05, 2002 at 08:05:02AM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> "Pavel Janík" <Pavel na Janik.cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:m3fzwp1mxo.fsf na Janik.cz...

> d na d-c.sk> schrieb im Newsbeitrag news:20020904201708.GA1181 na d-c.sk...>
>
> A co ma byt? On je za ten support plateny? Ludia odpovedaju,
> ked maju cas - ja zlozitejsie veci riesim tiez az cez vikend a.p.

Jasne , jasne .. rozumiem, to aj plne chapem .. ale ta odpoved! to ma
dosti zarazilo .. keby neodpovedal vobec, necudoval by som sa tomu,
supportovat nejaky gnu projekt nie je sranda, to mi je jasne.

> Inak co si pamatam, Pawel je dost svojrazny clovek a trochu sa
> cudujem, ze pri maintainerstve vydrzal :-)

> Nuz, je to open source. Vies lepsie? Tak pomoz...

aj tomu rozumiem, ale stale pisem len o tej odpovedi, ktora ma dost
zarazila. proste RTFM a aj tak tam nie je to co som hladal.

> Zdravi

aj ja ta ;-)

pekny den vsetkym