LILO a Linux v supliku

Petr Kania kania na suse.cz
Čtvrtek Září 5 14:47:03 CEST 2002

Jan Klugl ve svém dopise z Čt 05.zář v 13:46 uvedl(a):

> no.. asi neni, kdyz chybi Linuxovy disk.
> Ted jsem mimo -- myslel jsem si ze LILO v MBR je 'samonosne', ze
> nepotrebuje nic dalsiho. Jak by jinak fungovalo LILO bez Lin
> particie??

Ono musi byt vicestupnove z toho duvodu, ze do MBR se toho zase tak
moc nevejde a LILO si potrebuje vytvorit i mapovy soubor, kde ma
poznamenany adresy sektoru s jednotlivymi operacnimi systemy, protoze
LILO nedokaze najit soubor na filesystemu, ale spousti sektor
(pokud si to dobre pamatuji:-) Kvuli tomu se musi po kazde zmene v
konfiguraci restartovat lilo, aby se vytvoril novy map soubor.

Pokud LILO nenajde svuj druhy stupen, pak by melo hlasit "L error",
protoze nezavedlo "secondary stage loader".

Bohuzel na otazku, jak by fungovalo LILO bez ext2 nejsem schopen odpovedet,
protoze jsem to nikdy nezkousel - urcite jsou tady ale vetsi odbornici na
LILO, kteri Vam poradi

--
S pozdravem,
Petr Kania