LILO a Linux v supliku

Úterý Září 10 18:33:54 CEST 2002

On Thu, 5 Sep 2002, Petr Kania wrote:

> Bohuzel na otazku, jak by fungovalo LILO bez ext2 nejsem schopen odpovedet,
> protoze jsem to nikdy nezkousel - urcite jsou tady ale vetsi odbornici na
> LILO, kteri Vam poradi

LILO afaik funguje tak, ze na soubory, ke kterym potrebuje znat fyzicke
umisteni na disku, zavola nejake ioctl(), kterym si to zjisti. Takze mu je
srdecne jedno, na jakem fs to je, jen musi splnovat dve podminky:
1. nesmi sam od sebe stehovat soubory z mista na misto, 2. musi
implementovat zminene ioctl().

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."