co nainstalovat a cim pripojit starou masinu k novy?

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Září 5 20:55:34 CEST 2002

On Thu, Sep 05, 2002 at 02:53:05PM +0200, adamus wrote:

> rad bych si nechal doporucit co nainstalovat na 1) (rozumej jakej shell a
> nezbytny prg. vybaveni na rozchozeni vyse zmineny konekce) dal jaky jadro
> (bude nejvyhodnejsi nejnovejsi 2.4 nebo radsi neco ze zaprasenejch linux
> cd?)

Viděl bych to na nějakou odlehčenou distribuci. Třeba Slackware,
konkrétně sérii a a části ap, n a zbyde-li místo, pak třeba
i d, e, x a xap.

> dal bych se chtel zeptat jestli ma vubec cenu zkouset Xka s nejakym
> nenarocnym managrem (black box?) asi ne :) mozna kdybych upgradoval cpu?
> stacila by 486 66mhz?

Když jsem s linuxem začínal, měl jsem 386DX40 s 8MB paměti a xfree86
mi na tom chodily (používal jsem fvwm). Takže nevidím důvod, proč by
to nemělo běhat dnes. Aplikace, to už je jiná otázka...

Na 486DX2-66 jsem pak ve škole nějakou dobu provozoval úspěšně
WWW server, mailserver, fileserver a ještě v klidu pouštěl
Netscape.

Nesmíte všechno poměřovat paměťovými nároky KDE2... :-)

> mno a vlastne sem premyslel jak to nainstalovat (neni cdrom):
> myslel sem ze bych na disku mel pripraveny to co bych potreboval
> nainstalovat (to bych se prave od vas rad dovedel :) ale pak co a jak?
> btw  na 1) zatim bezi MSDOS,

Pokud ty počítače chcete stejně propojit, asi by stálo za to sehnat
nějakou ISA síťovou kartu s TP konektorem. Proti sériovému i paralelnímu
portu by to mělo být v každém případě rychlejší a jednodušší. Pak
byste mohl instalovat třeba přes NFS.

Jinak ten disk připojte do nového počítače, vytvořte si partition,
do které nakopírujte instalačky. Pak můžete instalovat z nich
a po instalaci ji využít na něco jiného.

                                                          Michal Kubeček