OZNAMENI: Server ftp[6].linux.cz podporuje IPv6

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Září 5 21:40:57 CEST 2002

Dan Ohnesorg wrote:
: Prave se mi podarilo zprovoznit ftp demona na IPv6, takze kdo ma zajem, muze
: vyzkouset na adrese:
:
: ftp://debian.ipv6.cesnet.cz

	Nojo, vyhrals :-(

Nicmene oznamuji, ze obsah ftp.linux.cz je pres IPv6 pristupny na adrese

	ftp://ftp6.linux.cz

(nechci zatim davat AAAA zaznam rovnou pro ftp.linux.cz,
aby clovek vedel, pres ktery protokol jde).

	Zaroven jsem provedl upgrade FTP demona na ProFTPD 1.2.6. Pokud
by s timto byly nejake problemy, dejte vedet. Kdo by mel zajem o RPM balicky
ProFTPd 1.2.6 s podporou IPv6 a sendfile(), necht se mi ozve.

	Planujeme nad IPv6 zpristupnit i elektronicke konference na linux.cz
a WWW server, ale momentalne to neni prioritou.
:
: Na beznych adresach bude IPv6 adresa vypropagovana v nejblizsi dobe.
:
	Tak to jsi mel to oznameni pozdrzet az to budes mit hotove - tohle
je potom necestne a nesportovni vitezstvi a Mirek Dusin by to nikdy
neudelal :-)

	Ale je to nejake zdechle - pokusne jsem zkousel
neco stahovat z debian.ipv6.cesnet.cz a jelo mi to sneci rychlosti 26 KB/s.

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|