OZNAMENI: Server ftp[6].linux.cz podporuje IPv6

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Čtvrtek Září 5 23:03:44 CEST 2002

hihihihihihihi :-)
takhle jsem se už dlouho nezasmál....  to je roztomilý

Zdenek

"Jan Kasprzak" <kas na informatics.muni.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20020905214057.B10073 na fi.muni.cz...
> [...]
>
> Planujeme nad IPv6 zpristupnit i elektronicke konference na linux.cz
> a WWW server, ale momentalne to neni prioritou.
> :
> : Na beznych adresach bude IPv6 adresa vypropagovana v nejblizsi dobe.
> :
> Tak to jsi mel to oznameni pozdrzet az to budes mit hotove - tohle
> je potom necestne a nesportovni vitezstvi a Mirek Dusin by to nikdy
> neudelal :-)
>
> Ale je to nejake zdechle - pokusne jsem zkousel
> neco stahovat z debian.ipv6.cesnet.cz a jelo mi to sneci rychlosti 26
KB/s.

-