Jak překopírovat soubory pres seriáč

Petr Malát -petr- na quick.cz
Čtvrtek Září 5 21:56:26 CEST 2002

Ahoj,
 chci nainstalovat linux na notebook 486 s 3,7MB RAM(na pevno v desce).
problém je že to nemá cdromku a disk do "velkýho" počítače nezapojim.
Jenom naformátování disku byl docela problém: přes ttyS jsem si v dosu
zkopíroval pygmy(všechny disketový distribuce chtěj 4MB ram) a zkusil spustit
jenže to nenabootovalo (málo paměti), tak jsem si na velkym počítači vytvořil
12MB swap zabalil ho (na několik KB) a přehrál. Potom to naběhlo, tak jsem si
vytvořil swapovací oddíl a oddíl s ext2 kam jsem chtěl nainstalovat Slackware
Na velkym počítači jsem si spustil nfsd a vyexportoval o co chci nakopírovat
na ten oddíl s ext2. Počítače jsem propojil pomocí slattach a přimountoval jsem
nfs. Soubory normálně vidím, ale jakmile se pokusim něco zkopírovat dostanu
NFS server not responding. Still trying.
Nevíte někdo jak tam ty soubory překopírovat (pomocí seriového kabelu)

Díky
--
Petr Malát