OZNAMENI: Server ftp[6].linux.cz podporuje IPv6

Petr Baudis pasky na pasky.ji.cz
Neděle Září 8 13:27:41 CEST 2002

Dear diary, on Fri, Sep 06, 2002 at 10:32:17AM CEST, I got a letter,
where Michal Ludvig <michal-linux na logix.cz> told me, that...

> Ja stahuju z obou FTP rychlosti 60kB/s :-(( Pres IPv4 se k vam pritom
> dostanu po 100Mbps dratu, takze je to rozdil... Neuvazuje CesNet ciste
> náááhodou o IPv6 peeringu s XS26? Takhle to fakt nema moc cenu :-(((

Uvazujeme uvazujeme, ovsem bohuzel je to nyni zasekle na nasi strane :-( - v
soucasnosti se totiz resi budoucnost AS, ktere pouzivame ted, a hlavne AS nove,
ktere si neni tak uplne jednoduche od RIPE vyzadonit.. vsechno se to sune
dopredu, ale bohuzel pomalu pomalu :-(, i kdyz se to snazime urychlit jak to
jen jde.. A tento problem se musi doresit, protoze peering s CESNETem se bude
resit smlouvou a vubec vsemozne oficialne (coz je v zasade Good Thing (tm) ;-).

--

				Petr "Pasky" Baudis

* ELinks maintainer                * IPv6 guy (XS26 co-coordinator)
* IRCnet operator                  * FreeCiv AI occassional hacker
.
<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> Well, you can still get one from a strange country :-P
.
Public PGP key && geekcode && homepage: http://pasky.ji.cz/~pasky/