co nainstalovat a cim pripojit starou masinu k novy?

Dalibor Straka dast na regionet.cz
Pátek Září 6 00:46:13 CEST 2002

On Thu, 2002-09-05 at 14:53, adamus wrote:
> zdravim,
> resim nasledujici situaci:
> disponuju 2 pocitacema ktery bych rad spojil (nejlip seriovym nebo para
> kabelem) ale nejdriv musim zprovoznit linux na jednom z nich
> 1) starsi (vets hardware kolem roku 1992/3)
>     AMD 386DX-40, 200MB IDE hdd, FDD 1,44, i ta velka,  VGA grafika, deska s
> 4                 ISA, Y2k compatible card :)
> 2) je o deset let mladsi a bezi na nem RH 7.3 a win xp
>
> rad bych si nechal doporucit co nainstalovat na 1) (rozumej jakej shell a
> nezbytny prg. vybaveni na rozchozeni vyse zmineny konekce) dal jaky jadro
> [...]

Clovece! Bohate!

ja jsem rok behal na 386DX 25MHz s 10MB RAM a takovy fvwm (ale tehdy
jeste jednicka) fungovala bez problemu. Mel jsem SVGA ISA tridentku,
ktera take trochu pomohla.

Skutecne byl problem tam naistalovat cokoliv noveho. I kdyz jsem
prelozil nove jadro pro i386 tak vzdy zamrzlo. Nefungovali ani jadrince
z RH distribuce (tehdy to bylo 6.0 a 6.2). Nakonec tam skoncil
Slackware. A fungoval i linux RH 3.0 :o). Pripojoval jsem se do site
pres ISA NE2000 sitovku.
 Jako hracka to byla desna legrace.

S pozdravem Dada