OZNAMENI: Server ftp[6].linux.cz podporuje IPv6

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pátek Září 6 09:41:15 CEST 2002

Proc bylo v subjectu, ze www.debian.cz podporuje IPv6, kdyz
www.debian.cz ma akorat A zaznamy?

Jan Kasprzak wrote:
> Nicmene oznamuji, ze obsah ftp.linux.cz je pres IPv6 pristupny na adrese
> 	ftp://ftp6.linux.cz
> (nechci zatim davat AAAA zaznam rovnou pro ftp.linux.cz,
> aby clovek vedel, pres ktery protokol jde).

debian.ipv6.cesnet.cz ma opravdu naskok - funguji mu totiz reverzy ;-)
Kdy se muzeme tesit na www.linux.cz pred IPv6? Novy Apache (2.0.x) uz to
umi bez dalsich patchu a jede celkem spolehlive (vcetne virtual hostu,
PHP, proste vsechno jak ma byt). Doufam, ze pro navstevniky prichazejici
pres IPv6 tam bude nejaky bonus (jako je treba tancujici zelvicka na
www.kame.net :-)

BTW pouzivate, panove, IPv6 ze standardniho kernelu, nebo USAGI patch?
Ze vsemoznych srovnani (treba v Linux Journalu) vychazi USAGI lepe, ale
je to celkem obrovsky patch, ktery se hrabe i tam, kam by IMHO nemel. Ja
ho zatim mam na sve worxtation, ale z toho se nic nepozna, proste to
funguje. Zajimalo by me jestli neni prilis odvazne dat ho na server nebo
router. Mate s nim nekdo zkusenosti?

Michal Ludvig