OZNAMENI: Server ftp[6].linux.cz podporuje IPv6

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Září 10 15:48:28 CEST 2002

Michal Ludvig wrote:
: debian.ipv6.cesnet.cz ma opravdu naskok - funguji mu totiz reverzy ;-)

	To je nejaky omyl. IPv6 a DNS jsem rozchazel uz na zacatku
prazdnin - podivam se co je kde spatne.

: Kdy se muzeme tesit na www.linux.cz pred IPv6? Novy Apache (2.0.x) uz to
: umi bez dalsich patchu a jede celkem spolehlive (vcetne virtual hostu,
: PHP, proste vsechno jak ma byt). Doufam, ze pro navstevniky prichazejici
: pres IPv6 tam bude nejaky bonus (jako je treba tancujici zelvicka na
: www.kame.net :-)

	Reknu Klokanovi, at udela nejakou animaci :-)

	Ja jsem zatim vazan na 1.3, protoze na http://ftp.linux.cz/ pouzivam
upraveny mod_autoindex a zatim nemam cas to portovat pro 2.0.

: BTW pouzivate, panove, IPv6 ze standardniho kernelu, nebo USAGI patch?

	Standardni kernel.

: Ze vsemoznych srovnani (treba v Linux Journalu) vychazi USAGI lepe, ale
: je to celkem obrovsky patch, ktery se hrabe i tam, kam by IMHO nemel. Ja
: ho zatim mam na sve worxtation, ale z toho se nic nepozna, proste to
: funguje. Zajimalo by me jestli neni prilis odvazne dat ho na server nebo
: router. Mate s nim nekdo zkusenosti?

	Ja nevim - neni USAGI "jen" o takovych vecech jako je mobilita
a IPsec? Pokud mam stroj s pevnou adresou, tak toho zas az tak moc nepotrebuju,
ne?

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|