estrella 700

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pátek Září 6 12:15:44 CEST 2002

On 6 Sep 02, at 10:59, thus spake masik na debian.cz:

> Na diskete zkousite rescue.bin pro PReP?
Ano.

> Jaky prikaz davate do OF?

To bude asi ten problem. Ja tady vubec nemam prikazovou radku. Po zurivem
mackani F8 pri startu mi obcas nabehne menu, ve kterem si mohu zobrazit
pouzity hardware, nadefinovat poradi bootovani (mam disketa - CD - harddisk -
sit), zvolit jazyk, a pak tu jsou utility jako volba konsole (kde jsem na
zadny vyber nenarazil) vypnuti speakeru a podobne. Prikazova radka nikde.

Mam tu verzi OF 96320ADOR.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F