estrella 700

Jiri Masik masik na fzu.cz
Sobota Září 7 09:30:29 CEST 2002

kraus na caa.cz (Pavel Kraus) writes:

> On 6 Sep 02, at 10:59, thus spake masik na debian.cz:

> Ano.

> To bude asi ten problem. Ja tady vubec nemam prikazovou radku. Po
> zurivem mackani F8 pri startu mi obcas nabehne menu, ve kterem si
> mohu zobrazit pouzity hardware, nadefinovat poradi bootovani (mam
> disketa - CD - harddisk - sit), zvolit jazyk, a pak tu jsou utility
> jako volba konsole (kde jsem na zadny vyber nenarazil) vypnuti
> speakeru a podobne. Prikazova radka nikde.
>
> Mam tu verzi OF 96320ADOR.

OF tohoto stroje neznam, pokud mate terminal na seriovy port, zkuste
to jeste s nim.

Dalsi moznost je misto rescue.bin pouzit boot.bin, bud opet z diskety,
nebo ze site. Oproti rescue.bin by nemelo byt treba urcit cestu k
souboru na diskete, takze vystacite bez klavesnice. V pripade sitove
instalace byste nutnost konfigurace OF prenesl na server.

Jirka