Poradi mi nekdo s smssend?

David Tomsik linux na e-ware.cz
Sobota Září 7 23:47:33 CEST 2002

Zbynek Houska wrote:
> Ahoj,
>
>   takze ja smssend spoustim takhle: smssend eurotel 0728 xxxyyy
> "sms-ka".
>
> Pokud to spustim off-line tak dostanu hlasku, ze neni mozne se pripojit
> k www2.eurotel.cz.
> Pokud to je online at uz z konsole ci GUI tak hlaska je ta sama. To
> plati i T-mobile (resp.stary Paegas)

Ahoj,

myslim ze spravny format je:
$ smssend eurotel 602 123456 sms "sms-ka"
pro eurotel a
$ smssend tmobile_cz 0603 123456 1 "sms-ka"
pro t-mobile
a taky neni do veci si updatnout soubory operatoru:
$ smssend eurotel -update
ale to vsechno tu uz minimalne jednou bezelo, jestli se nepletu ;)

--

S pozdravem D.T.

www.e-ware.cz
LINUX - linux na e-ware.cz