Poradi mi nekdo s smssend?

Zbynek Houska zbynh na seznam.cz
Neděle Září 8 21:30:58 CEST 2002

Jo mas pravdu,
  uz to tu bezelo a tak se omlouvam. Updatnul jsem si ony skripty a vse
chodi jak by melo. Jenom jsem se to pokusel spoustet ze skriptu ip-up
aby mi to poslalo sms.ku s moji IP adresou, ale vypada to, ze to neni
mozne. Pokud zadam: /usr/bin/smssend eurotel 728 xxxyyy sms
"$PROMENNA1: $PROMENNA2" >> /var/log/smssend, tak v tom logu stoji: BAD
phone numer. Pokud to zkusim bez onech promennych tak to fachci :-(

Zbynek

--
Money is like an iron ring we've put through our noses.
We've forgotten that we designed it, and it's now leading us around.

                               - Bernard Lietaer