LVM + ext3

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Neděle Září 8 04:38:30 CEST 2002

Dobry den,
	prochazel jsem archiv a nekdy loni se tu resilo, ze neni dvakrat dobry
napad davat ext3 na LV. Zmenilo se na tom neco? Me se totiz ext3 opravdu
hodne zalibil:-))

	Da se ext3 bezpecne (myslim asi tak stejne bezpecne jako ext2) resizovat?

	Co se stane LVM kdyz mi server spadne (treba na kernel oops)? Je tu
nejake vyrazne vetsi nebezpeci, ze budou data nekonzistentni nez u
nezurnalovaciho fs na /dev/hdX?

	Diky
		Tomas
--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html