LVM + ext3

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Září 10 15:53:44 CEST 2002

Tomas Hlavacek wrote:
: Dobry den,
: 	prochazel jsem archiv a nekdy loni se tu resilo, ze neni dvakrat dobry
: napad davat ext3 na LV. Zmenilo se na tom neco? Me se totiz ext3 opravdu
: hodne zalibil:-))

	Melo by to snad fungovat.

: 	Da se ext3 bezpecne (myslim asi tak stejne bezpecne jako ext2) resizovat?
:
	Zkousel jsem parkrat, zadny problem neni.

: 	Co se stane LVM kdyz mi server spadne (treba na kernel oops)? Je tu
: nejake vyrazne vetsi nebezpeci, ze budou data nekonzistentni nez u
: nezurnalovaciho fs na /dev/hdX?

	Nemely by byt - teda pokud zrovna neco nemenite uvnitr LVM
a nestihne se to zapsat do superbloku :-)

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|