Pouze Opera a Eudora na 486/25MHz/20MB RAM/1,4GB HD...

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Neděle Září 8 18:05:20 CEST 2002

>  Dobry den,

DD

>  mam na svem Notebooku Win95 (nema CD-ROM a nefunguje PCMCIA,
>  takze jedina instalace mozna pres paralelni port...), ale
>  pouzivam jen Browser a Email-Client. Je to hrooozne pomale.

:-)

>  Ma cenu tam instalovat nejaky linux a X ? (Abych mohl nadale
>  pouzivat Operu a Eudoru nebo neco podobneho a hlavne aby to
>  behalo rychleji!)

Za predpokladu ze nebudete chti prejit z eudory na mutt a z opery
na links, tak asi ne :-(. Nevim co je to hrooozne pomale, ale mam
pocit, ze tohle by bylo pomalejsi.

>  Jestlize ano, jaky?

Nejaky
	a) co nejnovejsi a
	b) minimalisticky.
Z osobni zkusenosti doporucuji debian nebo slackware, jejich hw narocnost
je v porovnani s jinymi distribucemi minimalni (uz se tesim, az se ozve nekdo,
kdo prohlasi, ze provozuje mdk 8.2 na 486dx s 16mb ram). Nevim jak se na takove
konfiguraci chovaji windoze, ale pocitejte tak

boot i s X: do 3 min
start linksu: 2-3 s
start mutt: 1-3 s
start opery: 15-30 s

(tohle jsem vyvodil z chovani debianu na pentiu 100 s 32mb ram, ale nemusi to byt
moc presne)

Zadny graficky emailovy klient nepouzivam, takze o jeho narocnosti vam nic nereknu.
Ale mutt je (alespon podle me) lepsi, nez jaky kdy jakykoliv emailovy klient bude :-)

>  Predem dekuji komukoliv za pomoc. V pripade negativni odpovedi mi
>  totiz dotycny usetri (jak se znam) mnoho dni zbytecneho trapeni a
>  bezesnych noci.

Neni zac.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>