Pouze Opera a Eudora na 486/25MHz/20MB RAM/1,4GB HD...

Yeti yeti.ssm na NOSPAM.atlas.cz
Pondělí Září 9 14:45:38 CEST 2002

Jarmil Prdel wrote:
>  Dobry den,
Napodobne!

>  mam na svem Notebooku Win95 (nema CD-ROM a nefunguje PCMCIA,
>  takze jedina instalace mozna pres paralelni port...), ale
>  pouzivam jen Browser a Email-Client. Je to hrooozne pomale.
To verim ;)

>  Ma cenu tam instalovat nejaky linux a X ? (Abych mohl nadale
>  pouzivat Operu a Eudoru nebo neco podobneho a hlavne aby to
>  behalo rychleji!)
Linux ano, X asi ne.
Na browseni v konsoli je spousta prohlizecu, ale kdyby na tom
peklostroji jel framebuffer, pak by tam mozna mohl chodit i graficky links.

Na postu mutt nebo treba pine.
Na news slrn nebo treba pad.

Jestli mermomoci chcete X, pak urcite ne se zroutem jako KDE nebo Gnome.
Spis Blackbox nebo tak neco.

 >  Jestlize ano, jaky?
Jedine Slackware! ;)
Tady na distribuci az tak moc nezalezi. Mozna by to chtelo pouzit 2.2
nebo 2.0 kernel.

>  Predem dekuji komukoliv za pomoc. V pripade negativni odpovedi mi
>  totiz dotycny usetri (jak se znam) mnoho dni zbytecneho trapeni a
>  bezesnych noci.
Za malo ;)
Doufam, ze to aspon trochu pomohlo...

>  Jan König
Yeti
--

"Linux is friendly to user who deserves it."

Registered Linux user #270217