OT Ebanka = zoufalost

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pondělí Září 9 11:28:27 CEST 2002

> hmmmm tak jsem mel pocit, ze z naseho 2Mbitu se pri nacitani
> novych stranek
> eBanky stal 14.4 modem a koukam ze nejsem sam ;-( To co s tim
> provedli je
> naprosto sileny...

tak to je velice zvlastni... mam dalsi postreh, pokud se pouzije jako
prohlizec MSIE tak jsou stranky nactene behem okamziku, pokud pouziju
Mozillu 1.1 at uz pod linuxem nebo pod windows tak se to nacita skoro
minutu... zeby diskriminace non MSIE browseru ? ;-) .. mate nekdo podobnou
zkusenost ?

kocour