OT Ebanka = zoufalost

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pondělí Září 9 11:38:06 CEST 2002

Kocourek Lukas wrote:
> tak to je velice zvlastni... mam dalsi postreh, pokud se pouzije jako
> prohlizec MSIE tak jsou stranky nactene behem okamziku, pokud pouziju
> Mozillu 1.1 at uz pod linuxem nebo pod windows tak se to nacita skoro
> minutu... zeby diskriminace non MSIE browseru ? ;-) .. mate nekdo podobnou
> zkusenost ?

Spis bych tipnul, ze zalezi na tom, ke kteremu www.ebanka.cz se zrovna
pripojite. Ma totiz 4 ruzne adresy od 4 ruznych provideru. Dost mozna je
nektery z jejich pocitacu/linek pretizeny...? Zkuste si postupne otevrit
https://klient[1-4].ebanka.cz/ a uvidite ten rozdil. Alespon u me se to
jede ruzne rychle. Konkretne klient1 mi jede *strasne* pomalu (i pri
reloadu). Ale dost mozna ze to je jen nahoda.

ML