estrella 700

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pondělí Září 9 14:42:47 CEST 2002

On 7 Sep 02, at 9:30, thus spake Jiri Masik:

> OF tohoto stroje neznam, pokud mate terminal na seriovy port, zkuste
> to jeste s nim.

S tim to zkousim od zacatku. Videokarta tu nebyla. Kdyz jsem ji tam strcil,
stejne se na monitoru zadny vystup neobjevil. PS2 klavesnice, pravda, pri
startu blikne diodami, ale to je tak vsechno.

Seriova konsole je BQ306 a funguje, zda se, normalne.

> Dalsi moznost je misto rescue.bin pouzit boot.bin, bud opet z diskety,
> nebo ze site. Oproti rescue.bin by nemelo byt treba urcit cestu k
> souboru na diskete, takze vystacite bez klavesnice. V pripade sitove
> instalace byste nutnost konfigurace OF prenesl na server.

Zkusil jsem, a v potu tvare (vazne, je tu docela hic ;-) jsem rozchodil bootp
server. Estrellu jsem nastavil aby bootovala jen ze site. Ona si tedy vyzada
soubor z bootp serveru, ten je ji naservirovan (alespon podle logu bootpd),
estrella jej chvili chrousta, a pak se restartuje.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F