XFree 4.1.0 - Fatal server error: Caught signal 11. - Symbol fbPictureInit from module /usr/X11R6/lib/modules/drivers/radeon_drv.o is unresolved!

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Září 10 09:52:50 CEST 2002

> A je tam? A nejsou pro Radeon nahodou potreba nejake jaderne ovladace?

Jaderné ovladače jsou ve zdrojácích jádra. Tenhle ovladač jsem tam sám
nahrál z gatos.sf.net - ten je do /usr/x11r6. Pokud zkompiluju a nahraju do
jádra ovladače drm-kernel-1.2.0-11.tar.gz za gatos.sf.net, tak hlásí všechny
unresolved symbol in. Když jsem se vrátil opět k původním z jádra 2.4.18 tak
unresolved symbil in nehlásí a je to v pořádku. Na tyto standardní jaderné
ovladače mi to funguje v SuSE 7.2 s mým jádrem 2.4.18, kde jsem upgradoval
na XFree86 4.2.0 z RPM balíku na ftp.suse.com pro SuSE 7.2.

Jo a jedná se o standardní jádro 2.4.18 (bf2.4) z Woodyho.