Kdy bude RH 8.0?

Úterý Září 10 14:56:20 CEST 2002

Marian.Kyral píše:
> Aha, Null tam je (kromě 10 dalších).
> Nějak jsem zaspal dobu. :-))
> Kde se můžu příště dovědět které beta je aktuální?
	Sledovat dění ve světě a společnosti, na www stránkách Red Hatu,
zrcadlech jejich ftp serveru a předplatit si konference typu
redhat-watch-list.

Marian.Kyral píše:
> Navíc mě vůbec nenapadlo, že null může být to co hledám,
> pro mě je null prostě nic   :-)
	Mě to zmátlo taky, ale když se na to díváte několik dní po sobě,
dojde to. Název je neobvyklý, ale pěkný.

Peter Surda píše:
> RedHat sa v tomto sprava dost "svinsky" a neohlasuje ani datum ani planovane
> ficury. Tie sa vsak daju odhadnut z rawhide-u.
	To je součást obchodní strategie. RH je soukromá firma s cílem
maximalizovat zisk. Lidé, kteří termín znají, nesmí ani naznačovat.