Kdy bude RH 8.0?

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Úterý Září 10 16:25:25 CEST 2002

Prominte hloupou otazku, jsem vsechno, jen ne ekonom.

Jak si spolecnost jako je RH pomuze, kdyz do posledni chvile utaji
termin vydani stabilni verze? Podle me tim spis uskodi svym potencialnim
zakaznikum, kteri pak nevi, jake budou featury a kdy bude stabilni
distribuce k dispozici. Pak maji takovi zakaznici dve moznosti -
dopomoct si nejakou starou distribuci, ktera treba nema featury, ktere
chteji a najmout si admina, co je tam _nejak_ dostane. A nebo se uchylit
k nejakemu opravdovemu komercnimu reseni, od ktereho clovek vi, co muze
ocekavat, treba k nejakemu komercnimu Unixu nebo nedej panbuh k Woknum.

Mejte se
	Tomas

--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html