Kdy bude RH 8.0?

Úterý Září 10 17:36:36 CEST 2002

On Tue, Sep 10, 2002 at 04:25:25PM +0200, Tomas Hlavacek wrote:
> Prominte hloupou otazku, jsem vsechno, jen ne ekonom.
<flame>Tak ti treba</flame>
:-)

> Jak si spolecnost jako je RH pomuze, kdyz do posledni chvile utaji
> termin vydani stabilni verze? Podle me tim spis uskodi svym potencialnim
> zakaznikum, kteri pak nevi, jake budou featury
Chrania sa, lebo im nikto nemoze spatne hovorit "toto ste slubili a nefunguje
to".

> a kdy bude stabilni distribuce k dispozici.
x.0 od RH nikdy moc "stabilni" neni, odporucam sa tomu vyhybat alebo pouzit
len po doraznom otestovani. Dlhodobi uzivatelia RH sa istotne pamataju na
problemy s prechodom na glibc v 5.0, 6.0 sa uz nepamatam co mala, 7.0 bola
hrozne nestabilna (jadro a gcc). Neberte to ako kritiku, skor ako
konstatovanie. Sam pouzivam prakticky vsade RH, ale x.0 by som nikde nedal.

> Pak maji takovi zakaznici dve moznosti - dopomoct si nejakou starou
> distribuci, ktera treba nema featury, ktere chteji a najmout si admina, co
> je tam _nejak_ dostane.
Ked chces nove ficury, nic ti nebrani pouzivat package z rawhide. Bugzilla
funguje aj s tym.

> A nebo se uchylit k nejakemu opravdovemu komercnimu reseni, od ktereho
> clovek vi, co muze ocekavat, treba k nejakemu komercnimu Unixu nebo nedej
> panbuh k Woknum.
Ked nieco taketo poves, vidno, ze sa nevyznas ani v IT ani v ekonomii. Ty
nebodaj spolahlivo pred releasom vies, co mozes od komercnych Unixov a
Wokien ocakavat? U okien to nevie nikto ani 2 roky po release.

Firma RedHat uz viackrat ukazala, ze chape ekonomicku realitu, aj opensource
komunitu a maju moje uznanie.

> 	Tomas
Bye,

   If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.