Jak rozdelit prensovo kapacitu podle rozsahu IP adres? - DOPLNENI

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Září 11 11:10:08 CEST 2002

On Wed, 11 Sep 2002, rozenek wrote:

> Zapomel jsem pripsat, ze deleni by probihalo samozrejm podle IP rozsahu.

V redhatu od verze tusim 7 je balik shapecfg obsahujici cbq. Je ale treba
mit na omezovacim PC dve sitove karty kterymi prochazi ten IP provoz co
se ma omezovat. To omezeni jde totiz nastavit jen na vystupu kazde karty.