Jak rozdelit prensovo kapacitu podle rozsahu IP adres? - DOPLNENI

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Září 11 11:15:09 CEST 2002

On Wed, 11 Sep 2002, Petr Simek wrote:

> V redhatu od verze tusim 7 je balik shapecfg obsahujici cbq. Je ale treba
> mit na omezovacim PC dve sitove karty kterymi prochazi ten IP provoz co
> se ma omezovat. To omezeni jde totiz nastavit jen na vystupu kazde karty.

Omlouvam se za mateni - balik shapecfg obsahuje skripty pro nastaveni cbq
filtrovani (nikoliv samotne cbq to je v kernelu) a pouziva k nastaveni
program tc ktery je soucasti tusim iproute baliku. Takze pokud se pouzije
original kernel, balik iproute a shapecfg, pak by na routeru se dbvema
sitovymi kartami melo jit nastavit omezovani rychlosti podle IP adres.