Sendmail a mailserver na jednom stroji

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Září 11 14:57:25 CEST 2002

On Wed, 11 Sep 2002 jiri.rambousek na veba.cz wrote:

> uzivatele>. Problem je v tom, ze zpravu chci odeslat prave ze stroje, ktery
> je zaroven mailovym serverem, tedy sam na sebe. Po odeslani zpravy
> sendmailem vsak najdu ve /var/spool/mail/<muj login> zpravu, ktera
> obsahujemimo jine:
>  ----- Transcript of session follows -----
> 554 5.0.0 MX list for <nase domena>. points back to <nas mailovy server>
> 554 5.3.5 <mail uzivatele>... Local configuration error
> Mohl byste mi prosim poradit, jak nastavit sendmail tak, aby poslal zpravu,
> i kdyz mail server bezi na stejnem stroji?

A skutecne je ten stroj nastaveny, aby postu pro <nase domena> dorucoval
lokalne, ne jen pouze relayoval?

Tato hlaska se typicky objevuje, pokud stroj ma nastaveno, ze je pouze
relay pro dotycnou domenu, a pak zjisti podle MX, ze by mel dal dorucovat
sam sobe...coz se mu samozrejme nelibi.

--
JiKos.