aky RAID, aka UPS - skusenosti

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Středa Září 11 15:57:55 CEST 2002

> program(aky je dobry resp. funkcny ?), ktory server shutdowne.
> Cize klasicka situacia, otazka znie AKY program a AKU UPS ?
Slusnou APC a k ni dodavany/z internetu stazeny daemon. Umi rozeslat
shutdown i po siti.

> Takisto ma zaujimaju skusenosti s RAID 1. Pouziva niekto RAID radic IDE ?
> Predpokladam, ze s linom to nebude mat vela spolocne, lebo on by ten radic
> v podstate ani nemusel vidiet.
HW ide radic jsem jeste v ruce nemel. Imho to funguje pouze pod windows.

> Hned ma zaujima, ci je lepsie spravit takyto HW IDE RAID 1 alebo radsej
> spravit SOFT RAID 1 (kernel 2.2.x) ?
Pochybuju ze na 2.2 rozdejchate hw ide raid. Cili u 2.2 na ide jedine soft
raid.
U scsi zadny problem u hw poli nemam a nikdy jsem nemel, pokud jen trosku
muzete, zvolte hw scsi raid.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz