aky RAID, aka UPS - skusenosti

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Září 11 16:03:47 CEST 2002

> alebo radsej
> Pochybuju ze na 2.2 rozdejchate hw ide raid. Cili u 2.2 na
> ide jedine soft
> raid.
> U scsi zadny problem u hw poli nemam a nikdy jsem nemel,
> pokud jen trosku
> muzete, zvolte hw scsi raid.

Ja jsem jel delsi dobu Promise Fasttrack 100. Celkem jednoducha instalace,
bez problemu, ovsem vykon jsem nikdy nemeril. Jadro 2.2.19. Mel jsem na nem
vsechno, cili vcetne /boot partition. Ale nekde jsem cetl, ze jsou vykonove
slabe a vubec spatne hodnoceni. No co chcete, za tu cenu (PCI radi + IDE
disky proti SCSI radici a SCSI diskum)

TNX