RE: Problém : Suse 8.0 a Windows2000

Hadacek Vit Vit.Hadacek na rg.siemens.cz
Čtvrtek Září 12 08:26:37 CEST 2002

ZDravim,

myslim, ze to az tak jedno neni. Nainstaloval jsem nejdriv W2k, potom Linux
(LILO do MBR) a Win se sice castecne natahly, ale pak zmrzly (nenabehlo
GUI). Musel jsem pocitac vypnout a znovu zapnout. A nakonec jsem zjistil, ze
odejdu-li z Linuxu (RedHat 7.1) pres poweroff (notebook se vypne), tak Win
startuji bez problemu. To jenom na dokresleni. A mimochodem, nenapada
nekoho, proc tomu tak je?

Vit