aky RAID, aka UPS - skusenosti

Kocek Kvetoslav kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Čtvrtek Září 12 08:56:31 CEST 2002

> PS: da sa spravit raid s diskom na ktorom su udaje(chcem aby
> na nom aj
> ostali) ? Alebo tie udaje musim zazalohovat niekde, ak
> nahodou raid mi
> najprv vsetko zmaze a potom tam nakopirovat udaje zo zalohy ?
> Doteraz som vzdy najprv spravil raid a az potom cpal udaje.

IMHO ano. Jinak by prece RAID nemel skoro smysl. Kdyz mi odejde
disk v RAID1, tak ho vymenim a dam rebuild. Data nemusim nikam
kopirovat. Alespon na adaptecu 2001S (nebo jaxe jmenuje...)
--
 Kosáč

-In a world without walls...
..who needs gates and windows??