FritZ!X_ISDN na 2lines_na_Woodym_-_prokletí_Telecomu - prosím pomuzte !

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 12 10:11:09 CEST 2002

On Thu, 12 Sep 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Co si precist tutorial od Ivo Panacka? K dostani v archivu...

Souhlas. Jeste k tomu prokleti: je jiste hodne veci od CT, na ktere by to
pasovalo vic. Fritz je zdarily kus hw, jiste jeden z nejlepsich, ktere v
teto cenove hladine CT (pro)daval. Potiz vidim jednak v USB jako takovem a
jeho podpore v linuxu, a za druhe, ze debian - to je muj subjektivni pocit
- se v rade drobnosti odchyluje od RH nebo Suse. Nedavno jsem prave rozbihal
fritze+hylafax na debianovi, binarku hylafaxe jsem nakonec musl vzit z
RH, aby to spolupracovalo. Nevim proc.

--
Ondrej Koala Vacha