FritZ!X_ISDN na 2lines_na_Woodym_-_prokletí_Telecomu - prosím pomuzte !

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Září 12 10:31:58 CEST 2002

On Čt, 2002-09-12 at 10:11, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Souhlas. Jeste k tomu prokleti: je jiste hodne veci od CT, na ktere by to
> pasovalo vic. Fritz je zdarily kus hw, jiste jeden z nejlepsich, ktere v
> teto cenove hladine CT (pro)daval. Potiz vidim jednak v USB jako takovem a
> jeho podpore v linuxu, a za druhe, ze debian - to je muj subjektivni pocit
> - se v rade drobnosti odchyluje od RH nebo Suse. Nedavno jsem prave rozbihal
> fritze+hylafax na debianovi, binarku hylafaxe jsem nakonec musl vzit z
> RH, aby to spolupracovalo. Nevim proc.

Tady je spis blby, ze vyrobce = ADV.de, podporu driveru pro linux
sice deklaruje, ale ve skutecnosti to je horsi. A dela to na me
dojem, ze tyhle fritze snad musel udelat jako novy hw na objednavku CT
a drivery pro ne neudelali vubec (viz ta zmena 2000->2800).
A ty drivery se linkuji s binarni knihovnou, kterou avm delaji.

ivo
(PS: Hylafax + Fritx me ted ceka, nastesti na RH7.3 ...)