Fatal pppd error (exit code 1)

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Září 13 00:16:38 CEST 2002

On Thu, 12 Sep 2002, Jiri Musil wrote:

> presel sem z Red Hat na Debain (3.0) a pri pokusu o telefonicke
> pripojeni mi pppd umre s exit code 1. Stejna nastaveni jsem pouzival
> uspesne na RH. Pro pripojeni pouzivam wvdial. Dival jsem se po
> archivech ale reseni jsem nenasel.

> --> Sending: (password)
> Entering PPP mode.}-}*Async interface address is unnumbered
> (Ethernet0/0)}-}*Your IP address is 194.213.251.130. MTU is 1500
> bytes}-}*Header compression will match your system.}-}*}-}*
> --> Looks like a welcome message.
> --> Starting pppd at Thu Sep 12 22:26:59 2002
> --> pid of pppd: 1079
> [...]

Exit code 1:
              An  immediately  fatal error of some kind occurred,
              such as an essential system call failing,  or  run-
              ning out of virtual memory.

Coz je trosku nicnerikajici. Nepredpokladam, ze byste mel system tak
vytizeny, ze by Vam skutecne dochazela virtualni pamet, protoze to byste
toho asi nespustil povicero, nez jen pppd.

Zkuste vwdialu rict (nepouzivam, nevim, jestli to jde?) aby misto rovnou
pppd spoustel strace pppd (s presmerovanym vystupem nekam do souboru), a
pak se podivejte, ktery syscall selhal a proc. Pak treba budeme moudrejsi.

--
JiKos.