Fatal pppd error (exit code 1)

Jiri Musil musil na hbnet.cz
Sobota Září 14 00:15:56 CEST 2002

On Fri, Sep 13, 2002 at 12:16:38AM +0200, Jirka Kosina (jikos na jikos.cz) wrote:
> Exit code 1:
>               An  immediately  fatal error of some kind occurred,
>               such as an essential system call failing,  or  run-
>               ning out of virtual memory.
>
> Coz je trosku nicnerikajici. Nepredpokladam, ze byste mel system tak
> vytizeny, ze by Vam skutecne dochazela virtualni pamet, protoze to byste
> toho asi nespustil povicero, nez jen pppd.
>
> Zkuste vwdialu rict (nepouzivam, nevim, jestli to jde?) aby misto rovnou
> pppd spoustel strace pppd (s presmerovanym vystupem nekam do souboru), a
> pak se podivejte, ktery syscall selhal a proc. Pak treba budeme moudrejsi.
Neuvedl sem, a za to se omlouvam, ze toto mi nehlasilo na distribucni
2.4.18 ale na 2.4.19, kterou sem ke sve spokojenosti jistou dobu (pred tim
pre-verze) uzival na RH, jenze sem ztratil .config a tak sem zacinal
od nuly. Podivam se jak je kompilovane dist. jadro a porovnam s mym
.config-em a uvidim jestli z toho neco uvidim :).
Vratil sem tam tedy distribucni jadro a pppd chodi ...

Zatim kazdopadne dik moc...

--
jiri musil
jirim na jabber.cz, icq# 125282227