Rychlost vypalovani >20x

Pavel Benisek pavel.benisek na vogel.cz
Pátek Září 13 07:41:59 CEST 2002

On Wednesday 11 September 2002 12:56, Roman DAVID wrote:
> Zdravim,
>
> Zakoupili jsme novou vypalovajdu (48/40/12x, IDE)
> a narazil jsem na problem, jak vypalovat rychlosti vyssi
> nez cca 20x.
> Pri rychlosti 20x vyleze CPU load na 96-100% (Athlon TB 1GHz),
> takze si zatim netroufam nastavit rychlost na vyssi.
> Nekde na googlu jsem narazil na nazor, ze je to opet
> feature VIA chipsetu.
> Dari se nekomu palit vyssi rychlosti ?

mam podobnou (vlastne horsi) zkusenost z WinXP, kde palim realne max 8-10x pri
100% vytizeni procesoru. Dokonce jsem jednou delal i novou instalaci (na
cisty partition) a nepomohlo to. Jakmile palim pod RH linuxem 7.3, tak je vse
bez nejmensich problemu a pri 24x je procesor okolo 30-40%.

1xPIII na 700Mhz, MSI 694D Pro, 384 MB RAM

Pavel Benisek