Rychlost vypalovani >20x

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pátek Září 13 08:08:23 CEST 2002

> mam podobnou (vlastne horsi) zkusenost z WinXP, kde palim realne max 8-10x
pri
> 100% vytizeni procesoru. Dokonce jsem jednou delal i novou instalaci (na
> cisty partition) a nepomohlo to. Jakmile palim pod RH linuxem 7.3, tak je
vse
> bez nejmensich problemu a pri 24x je procesor okolo 30-40%.

Az zije via(*) ;-) Na prastarym iBX440 a pentium3 na 450 palim nad 20 bezne :-)
No, bezne, bezne nemam tak rychla media, ale kdyz jsou, tak nemam problem
(ani s vytizenim procesoru, vypaluju na ide TEAC nebo Asusu).

(*) pomalu jsem uvazoval ze pribnu kombinaci via/amd, neb me siroke okoli
presvedcuje, ze moje (vrozena) neduvera k chipsetum/procesorum jinych
vyrobcu nez je intel je uz dneska prezitek.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz