ntp?

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Září 13 09:31:07 CEST 2002

> - chtel bych to provozovat, tak, aby se server synchronizoval z venku a
> zaroven slouzil jako timeserver pro vnitrni minisit - ma to vubec cenu?

V souvislosti s timto bych mel jednu poznamku. Pred casem jsem to zkousel
rozbehat tak, ze jsem na serveru spustil ntpd, ktery mel dodavat cas
klientum ve vnitrni siti a zaroven se pri kazdem pripojeni (jsem na ISDN
dial upu) mel synchronizovat podle vnejsich serveru pomoci ntpdate (v
/etc/ppp/ip-up je volani ntpdate).
Ztroskotal jsem na tom, ze ntpd a ntpdate nemuzou bezet zaroven - rvalo to
neco (nepamatuju se uz presne) o obsazenem soketu, nebo adrese.
Takze jsem chvili premyslel o tom, ze pobezi ntpd, kdyz budu synchronizovat
server, tak predtim ntpd shodim a po synchronizaci zase nahodim, ale pak mi
to prislo jako strasna prasarna a uz jsem se na to vybodl.
Mate nejake doporuceni pro tuto situaci?

S pozdravem Zdenek Bohm