sensory a vlastní jádro

Ing. Karel Babka dekls na top.cz
Pátek Září 13 10:47:17 CEST 2002

Zdravím,

senzors mně fungují pod jádrem 2.4.18-3 z distribuce RH 7.3. Jakmile
však sestavím vlastní jádro (např. 2.4.19pre4-ac3),
sestaví se mi jen následující moduly:
i2c-algo-bit
i2c -algo-pfc
i2c-core
i2c-dev
i2c-elektor
i2c-elv
i2c-philips-par
i2c-velleman

Při překladu se nesestaví zejména i2c-isa a i2c-via, (které mně zajímají
coby majitele bordu se sadou Via), ale ani řada dalších modulů
(i2c-voodoo3, i2c-hydra), které obsahuje distribuce RH 7.3
V 'menuconfigu' jsem však více nabídek k tomuto tématu nenalezl. Víte
někdo, jak na to?

Senzory chci hlavně na sledování teploty CPU. Zajímavé je, že když
senzors hlásí 20 st.C, HW monitor v setupu počítače hlásí 49 st.C a
utilita gkrellm pak dokonce 95 st.C (!)  Chladič je však jen trochu
vlažnej...

Dík za vaši zkušenost
Karel Babka