sensory a vlastní jádro

Pátek Září 13 11:13:53 CEST 2002

Ing. Karel Babka píše:
> Zdravím,
>
> senzors mně fungují pod jádrem 2.4.18-3 z distribuce RH 7.3. Jakmile
> však sestavím vlastní jádro (např. 2.4.19pre4-ac3),
> sestaví se mi jen následující moduly:
> i2c-algo-bit
> i2c -algo-pfc
> i2c-core
> i2c-dev
> i2c-elektor
> i2c-elv
> i2c-philips-par
> i2c-velleman
>
> Při překladu se nesestaví zejména i2c-isa a i2c-via, (které mně zajímají
> [...]
	Protože RH dodává vlastní patche z novější verze lm_sensors.
Rozmyslete si dobře, jestli opravdu potřebujete nové pre jádro. Jestli ano,
nainstalujte si kernel-source*src.rpm a podívejte se, jak se tyto patche
aplikují a kolik jich vůbec je. Nebo si na
http://secure.netroedge.com/~lm78/
najděte postup, jak patchovat vanilla jádro novými ovladači z projektu.
Můžete tím přijít o výhody, které jádra distributora poskytují.
Distributor obvykle dodává jádra sice univerzální, ale zato dobře sladěná
se zbytkem systému a hlavně sama se sebou.