zavislosti

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Září 13 12:19:49 CEST 2002

Zdenek Pytela wrote:
: 3. vim-X11 požaduje gpm, a to je pro mě úplná záhada. Mám zrovna jeden
: jednoúčelový stroj, kde není myš (není tam ani Xserver, to taky byla
: zábava), a z nějakých důvodů prostě lpím na gvimu na dálku. gpm zabírá málo
: místa, ale stejně je tam zbytečně, a to vim-X11 není jediný, kdo ho chce.
: Proč chce esound a audiofile se radši ani neptám - dřív to býval editor...

	Pokud chces editor, pouzivej vim a ne gvim (anebo si nestezuj
ze to kdysi byval editor :-).

	No ale k veci: gvim pouziva pro zobrazovani terminalovy widget
z Gnome, cili proto pak potrebuje esound a audiofile, a proto potrebuje
GPM (kvuli obsluze mysi uvnitr toho widgetu).

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|