Konfigurace squida - optimalizace

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Pátek Září 13 13:29:02 CEST 2002

> Nevim nevim, ale me se zda i tech 10GB nejak moc na cache.....spis to
> bude asi brzdit, nez pomahat,ale Zalezi taky co to je za server,
> disky, velikosti ram....atd

Tech 10G jsem tam dal jen proto, ze ten disk je zatim prazdny a plnit se
teprve zacne, takze jsem to pojal jak horni ohad ...

Server ma kapacity dostatecne, sice IDE, ale rychly disk, 512 MB RAM,
~ 1GHz CPU. Bezi na nem jeste mail, samba a www.

Problem je ten, ze kdyz tam pres den z 20 pocitacu lidi soucasne lezou na
seznam, tak je to na te 128kbit/s lince docela znat, tak jsem to chtel tim
squidem trochu zrychlit.

-- Honza Houstek