Konfigurace squida - optimalizace

Marek Sezemsky sezemsky na czechsite.cz
Pondělí Září 16 12:59:15 CEST 2002

Jan Houstek wrote:

 > Tech 10G jsem tam dal jen proto, ze ten disk je zatim
 > prazdny a plnit se teprve zacne, takze jsem to pojal jak
 > horni ohad ...
 >
 > Server ma kapacity dostatecne, sice IDE, ale rychly disk,
 >  512 MB RAM, ~ 1GHz CPU. Bezi na nem jeste mail, samba a
 > www.
 >
 > Problem je ten, ze kdyz tam pres den z 20 pocitacu lidi
 > soucasne lezou na seznam, tak je to na te 128kbit/s lince
 >  docela znat, tak jsem to chtel tim squidem trochu
 > zrychlit.

Jen takovy maly tip co se tyka pruchodnosti linky - mozna
bych si zkusil pohrat s konfiguraci kolem 'dotahovani'. Tj.
kdyz klient stopne nacitani stranky (resp. stahovani), tak
se squid pokousi tento soubor dotahnout alespon do cache.
Kdyz tech dvacet lidi parkrat tukne na "Stop", tak je linka
vyuzita treba z 60% na dokoncovani techto prerusenych
transakci...

S pozdravem                           www.czechsite.cz
Marek Sezemsky                         Czech Site a.s.