Mozilla & flash problem ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Září 13 14:53:43 CEST 2002

mam dve ( takmer ) totozne stroje s MDK 8.2, mozilla 0.9.8 ( z
distribucie )

na oboch som nainstaloval flash player podporu do mozilly ..
flash_linux.tar.gz z macromedia md5sum: 3ecabc3dad0edee04ca989791f2fa295

na jednom ide, na druhom nie ..

pritom obe mozilly po zadani about:plugins zhodne tvrdia, ze flash plugin je
nainstalovany ..

application/x-shockwave-flash Shockwave Flash swf Yes
application/futuresplash FutureSplash Player spl Yes

nestretli ste sa s tym niekto ?

nepomohla reinstalacia, ani instalacia do userovho
$HOME/.mozilla/plugins/

P.S: pre vtipalkov: chcem sa dostat do stavu, ze mi na oboch strojoch
     plugin pojde a nie opacne :-{))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying